Železnica i biciklizam?

Železnica i biciklizam?

U mojim prethodnim člancima često sam pisao da sam biciklu prevozio u vozu od Niša do tačke početka jednodnevne ili višednevne akcije. Ovu pogodnost omogućava preduzeće za železnički prevoz putnika „Srbija voz“.

Uz kupljenu voznu kartu potrebno je u samom vozu kondukteru platiti 100 dinara za uneti bicikl. Unošenje bicikla dozvoljeno je bez organičenja u garniturama EMV 413 – Stadler Flirt III i DMV 711 – Metrovagonmaš. U ove dve garniture postoje tačno određena mesta za biciklu. Ako vaš dvotočkaš želite da unesete u voz sa klasičnim vagonima, doplata staje takođe 100 dinara, ali tu zavisite od volje konduktera da primi bicikl na voz ili ne. Neki će tražiti da ga vežete kod toaleta (što i nije baš praktično, pogotovo kod putničkih vozova – stalno morate da gledate biciklu zbog eventualne krađe), neki će dozvoliti da ga unesete u kupe, a neki će odbijati svaku saradnju i kazati da bicikl ne možete da povezete sa sobom. Na našu sreću, takvih je malo, a i sa njima važi ona narodna „para vrti gde burgija neće“.

Dodatna pogodnost koju nam železnica nudi jeste kupovina karte „Srbija Flexipass“ – koja omogućava putniku vožnju u 8 izabranih dana u okviru 30 dana važnosti karte. U zavisnosti od godina koje imate, karta košta 2000 (do 26 godina starosti), 3500 (26-60) i 2500 dinara (60+). Da bi izvadili kartu po ovoj ponudi potrebno je da posedujete legitimaciju „SRB Plus“ koja košta 400 dinara za mlade i seniore, odnosno 800 dinara za odrasle, i ona važi godinu dana od dana izdavanja. U okviru 8 izabranih dana moguće je promeniti neograničen broj vozova.

Srbija Flexipass

“Srbija Flexipass”

Prtljazna karta Srbija voza

Prtljažna karta


2 thoughts on “Železnica i biciklizam?”

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *